onsdag 10. juni 2009

Vertsfamilie!!!! :D

Heisann Hoppsann :D

Nå har jeg også ENDELIG fått vertsfamilie!! :D:D

Ble helt sykt glad da jeg hørte at det var Lisa Jørgensen fra Aspect som ringte og sa at hun hadde en god nyhet til meg :) Da skjønte jeg selfølgelig med en gang hva hun mente, og smilet mitt gikk fra øre til øre :P

(må begynne med si at det er først og fremst en velkomstfamilie, og at det kan hende jeg må bytte etter noen uker hos dem. Men forhåpentligvis som de sa, ordner alt seg for dem, slik at jeg kan bo hos dem hele året! satser på det!) :D

Vertsfamilien min består av Far som er 37 år og heter Brian Vander Meulen, Mor på 36 år som heter Cathy Vander Meulen. De har to skjønne gutter som er Nicholas på 7 år og Nathan på 5 :D De bor i en by som heter Chesnee i South Carolina, men Cathy sa at jeg skulle annse det som at jeg skulle bo i Boiling Springs (en større by), siden det er der jeg skal gå på skole, og det er der man oppholder seg på mye av fritiden.

Familien min :D <3

De sa at de valgte meg fordi de hadde mange av de samme interressene som meg, og at de ville lære mer om Norge! Interressene deres er båt, familieaktiviteter, ute aktiviteter, fiske, se på film!!! Helt Knall. En annen ting som sto som deres interresser var å gå i kirken :P Har skjekket litt ut om avstander til forskjellige ting, og har funnet ut at det tar ca 2 timer og kjøre til havet :D:D:D superdupert som bare det!! De er veldig kristne da, men det regnet jeg med, siden nesten alle familier i USA er det, så det bryr jeg meg ikke noe om, men får bli med i kirken med et godt humør ;) De hadde egentlig ikke tenkt på å ha en utveklingsstudent i år, men de likte brevet mitt veldig godt og bestemte seg for å had en uansett! :)

Familien til Brian bor rett over gata og har basseng og hester :D det er utrolig kult. De pleier og være der veldig mye og feire helligdager og bursdager med dem. Det er visst et barns paradis i følge Cathy, fordi det er så mye morsomt å holde på med der! Perfekt!!

Skolen jeg skal gå på heter Boiling Springs High School, og jeg må nok ta den fine gule skolebussen til skolen jeg også, som de fleste skal! :) Jeg vet egentlig ikke så mye om skolen enda, men har sett bilder at de har Volleyball, Cheerleading og Football :) De har sikkert mer også, men har ikke fått vite det enda. Cathy ville at jeg skulle gå på den skolen, fordi den er så bra, og hun tror at jeg kommer til å like meg der.

Skolen kaller seg selv for en "Bulldog nation" og har derfor en bulldog som et symbol for skolen :P utrolig kult!! hehe

Litt dårlig bilde av skolen, men fant ikke noe bedre ;)

Har sendt et par mail med vertsmoren min, og hun sier at de gleder seg til å møte meg, og at guttene gleder seg og er veldig spente på å møte meg de også! Jeg håper og tror at det kommer til å bli bra. De virker som en veldig hyggelig og aktiv familie som jeg kommer til å få god kontakt med! :D
Kommer tilbake med mer informasjon :D Nå har det virkelig godt opp for meg, og jeg gleder meg helt syykt til å dra! :D:D Jeg skal dra om under to måneder!!!!! Steike det er ikke lenge til altså!!

Maren... (som er utrolig oppspilt og gleder seg masse!) :D:D:D

12 kommentarer:

  1. De høres kjempebra ut ! Men du må melde deg på som cheerleader, det hadde vært noe? Eheheh

    SvarSlett
  2. så kos at du har fått familie:D de virka kjempe koselige, HELDIG!!! merker at jeg er en smule missunnelig nå...
    <3

    SvarSlett
  3. hahaha... Cheerleader hadde vært noe ja:P(kremt...) ;) tror kanskje jeg holder meg til volleyball jeg :P hihi...

    Ja, synes de virker kjempe koslige jeg også!!! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer kjempemasse! Det kommer til å bli sykt fett:D

    SvarSlett
  5. Så bra, det blir sikker gøy!

    SvarSlett
  6. Gratulerer! :D
    Håper du får det fint ;-) De virker koselige :D Ikke lenge siden du snakket med meg om at du var spent for vertsfamilien din =P
    - Harveen :-)

    SvarSlett
  7. Takk :D Ja, jeg håper jeg får det gøy hos dem! håper bare de har annledning til å ha meg hele året :)

    SvarSlett
  8. HALLOO!!! Saa goooy! aaahhh det er saa spennende! vi satser paa at de liker deg saa godt at du blir der hele aaret ller hva?? Grattis nok en gang! Naa ble jeg litt spent selv gitt :p haha

    klemmer fra Newzern :p hehehe

    SvarSlett
  9. hehe :D håper jeg får bli der hele året ja :) Det er driit spennende! De virker veldige greie! :D

    SvarSlett
  10. Grattis maren:D!BLir nok bra

    SvarSlett
  11. takk takk Frida :D håper det!

    SvarSlett