tirsdag 16. juni 2009

Socket eller Pocket? - oppdateringer fra vertsfamilie :D

I dag fikk jeg en ny mail fra Cathy, hvor hun fortalte meg litt mer om hverdagen deres.
Det høres ut som om de er veldig aktive i kirken, med mange forskjellige kirkeaktiviteter på kveldstid. Heldigvis høres kirken i Boiling Springs ut som en mye morsommere og mer interressant kirke enn her i Norge, så får håpe det blir bra! :) De danser og synger, og siden jeg skal til en sørstat så er det kanskje sånn gospel kor og greier :P Regner nok med å måtte bli med i kirken en del værtfall!

Nå har jeg fått bilder av hunden deres :D den er kjempe søt! er ikke helt sikker på hva han heter, fordi i søknaden deres står det at han heter Socket, mens i brevet fra Cathy står det at han heter Pocket :P Det finner jeg fort nok ut av når jeg kommer ned dit for å si det sånn tenker jeg :)



Brian med Socket/Pocket :D

Nicholas (7) med Socket/Pocket :D

Cathy skriver at guttene, spesielt Nicholas siden han er eldst, håper veldig på at jeg kan bo hos dem, så det er jo veldig koselig! jeg krysser fingerne mine for at alt skal gå bra med dem, så jeg kan bo hos dem hele året! :D

5 kommentarer:

  1. Å, de virker skikkelig hyggelige :D

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende, søs! Gleder meg på dine vegne; gruer meg på mine... Kommer til å savne deg!! Kul blogg du har laget her, forresten! Vi ses om noen uker!
    <3<3<3<3

    SvarSlett
  3. Skikkelig søt hund! Du må sikkert ut med den på tur og greier ;)

    De ser utrolig snille ut da! :D

    SvarSlett