torsdag 14. mai 2009

Maren Emilie = Lama

Kunne ikke motstå et innlegg til selv om det er samme dag:P


Jeg tok en test på nettet som heter "hvilket dyr er du?"... I følge testen er jeg en lama :P

Dermed gikk inn på nettet for å skjekke hvordan lamaer er og oppfører seg. Tydeligvis spytter jeg når jeg er sint, stresset eller truet og tennene mine vokser hele livet:D... jaja... jeg liker meg også best i fjellandskap og høysletter og jeg spiser alt :D supert!





....
NO ENGLISH EXAM FOR ME!!!! :D:D
Jeg kom IKKE opp til skriftelig engelsk eksamen!!! :D:D:D:D ble syykt glad!! nå satser jeg bare på at navnet mitt ikke dukker opp på døra for muntlig eksamen i juni!! :S ... håper på det værtfall :) Nå er det snart sommerferie og jeg gleder meg helt sinnsykt mye.. Da blir det bading, båt, venner, familie, Skåtøy/Kragerø og sist men ikke minst SKOLEFRI! :D:D






søsteren min heller saltvann over meg :P

Gunders :D

2 kommentarer: