lørdag 16. mai 2009

Hyllest til Alexsander Rybak :D


Jeg må serriøst bare legge meg flat og innrømme at jeg så på MGP i dag, noe som jeg aldri har gjort før :P Lok å være hjemme å se på det, men herregud så syyykt gøy det var !!! :D

Showet i seg selv inneholdt mange kjedelige og ikke minst rare sanger som ikke gjorde noe spesielt ut av seg unntatt kostymene, som menn i tettsittende, glitrende bukser, til damer som herjet rundt med gladiatorer, men da Aleksander Rybak kom som en ekte Nesodding på scenen må jeg innrømme at til og med jeg ble utrolig stolt over å være Norsk, for ikke å snakke om ekte Nesodding :D Programmet ble en stor sukse, og med Synnøve Svabø som kommentator, med kommentarer i hytt og pine og ropte ut de rareste og drøyeste utsagn som; "førti års krise på høye hæler" og "mannen med tettsittende bukser, hvor det buler ut både foran og bak", ble MGP i år spesielt underholdene å se på!

Aleksander Rybak (Askeladden, som han også blir kalt) var verdens søteste der han sto med fela si og frikar og spilte den nye landeplagen"fairytale", som jeg har gått og synget på i hele kveld, for ikke å snakke om de siste ukene! :P

GRATULERER MED SEIEREN Aleksander Rybak :D Dobbelt så mange stemmer som andre plassen :D Helt sykt!! :D

Siste kommentar fra Aleksander fra Moskva til det Norske folk "Hvis det er noen som lever kl elleve i morgen så kan dere møte meg på flyplassen"... haha.. vilt! :D <3>

- Gunders fra MGP-studio i Eigilsvei/Oksvald :P

1 kommentar: