onsdag 24. mars 2010

R.I.P Grandma Turner...

I går kveld hadde jeg drama øvelse fra 17.30 tli 21.30. men klokken 21.00 kom Hannah (vertssøster) løpende gråtende inn og sa at vi måtte skyndte oss å dra, fordi oldemor var veldig syk. Da vi kom til huset hennes var hele familien der, noen sto utafor og noen var inne. Da vi kom inn i huset så vi at oldemor allerede var borte, for hun lå på senga helt stille og alle sto rundt henne og gråt. Det var helt utrolig rart å se henne ligge der. Det var utrolig trist. Hun behandlet meg som om jeg var hennes eget oldebarn og jeg var kjempe glad i henne. Så i dag er Hannah og jeg hjemme fra skolen, fordi Hannah følte ikke for å dra, så da ble jeg hjemme for å være sammen med henne. På fredag er begravelsen. Ikke så veldig morsom start på spring break akkurat.

Oldemor og meg (thanksgiving 2o09)

Det blir heller ikke noe Alabama/Florida tur i spring break tror jeg. Hele familien kommer nok til å være her. Jeg vet ikke helt hva vi kommer til å gjøre isteden. Men det var litt kjipt for hadde gledet meg til å ligge på stranda. Jeg har avtalt med noen venner at vi skal finne på noe da. Det er ikke noen ting å gjore her i Boiling Springs, men vi finner vel sikkert på et eller annet.

Jeg kommer til å savne grandma Turner...<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar