mandag 28. september 2009

Hei igjen alle sammen :)

Har ikke gjort så veldig mye nytt i det siste egentlig! Ikke så mye nytt som skjer!!
Dagene går for det meste i skole, volleyball, lekser, soving!!! :P ekstremt spennende :P

På Søndag var det sesong premirere paa FRUSTRERTE FRUER i USA!!!! :D:D:D Da var biologi prøven på mandag glemt den timen FF gikk.. hehe... Ellers den siste helgen var jeg på min første
fotballkamp :) Boiling Springs VS Emereald 26 -7 til BSHS (boiling springs high school) :P GO
BULLDOGS!!! <3 paa lordag gikk jeg på kino å så "The Proposal" med SAndra Bullock :) Utrolig morsom!!! :) På Søndag var jeg sammen med Shanna og Brianne :) Det var koselig! vi var bare hos Shanna og så en film og spilte biljard :P ...

Ellers har jeg ikke gjort så mye nytt! For to uker siden var vi i Biltmore huset. Det er det Største huset i South Carolina! Det er utrolig stort, og det tok 3 timer eller noe å gå gjennom hele :P "puh"...

Volleyball går fortsatt helt fint! vi har kommet inn i en liten "tape" periode, men det snur i MORGEN!!!!! :):) BSHS VS Maulding!!

CATHY SKAL HA EN LITEN JENTE!!!! :D Hun kommer i februar! Jeg har hjulpet Cathy å plukke ut noen klaer til henne. Med Søte sma ører (tenkte på deg Maria når vi kjøpte dem..Baby klaer med ører) :P <3

Skolen går veldig bra til nå.. Får gode nok karakterer :) lettere her, men vi har fortsatt mye lekser uansett! :P

bilder fra fotballkampen kommer neste helg (for da har jeg tid):P Ellers er det noen bilder fra huset!! :)

Savner dere alle sammen!! Glad i dere!! <3
ME <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar